my followers

Saturday, January 29, 2011

korje polik tyme pokai~

semakin hari kita semakin tua... hahahaha...mcm lawak je ayat tu~ tp itu lah kebenaran yang sebenar-benarnya. sepanjang aqu  'study' selama 5 tahun setengah di Kelantan nie, pelbagai suka dan duka telah "kami" kongsi bersama, "kami" yang digelarkan oleh rakan-rakan lain iaitu GENG KEMUMIN.... sebab kami tinggal di kawasan kemumin... ish, ape yang aku mengarut nie, lari topik plak...ngeeee~ sebenarnya hari nie aqu nak share dengan korang sume yang kami berlima ni suka buat bende yang pelik2x, yang x dibuat oleh orang... nak tau tak??? hehehe........jeng3x..... (kasi suprise skit)

sebenarnya kami berlima pergi makan mcD tyme tgh pokai baru-baru nie.... elaun blom dapat lagi tp boleh je hbskan duit mkn bnde2x yang mahal.. hahaha..... bengong gak kadang2x law dipikirkan balik, hahaha... mula la hari esok-esok berjimat bagai nak "ruck" hahahaha... kais pagi mkn pagi, kais petang mkn petang... hahaha. kat bawah nie aqu nak share pix kt korang... enjoy~

tengah makan tak ingat dunia... hahahahaha


aqu & hojo ... kih3x


apih yang koya & dean yang manja


posing skit...ok x?


ni tgh pikir esok nk mkn pe nie.. hahahahaha


8 comments:

ieda_amn said...

haha..kami pun same..konon mkn kat tmpat mahal sbb terikat ngan fakta "elaun sem lepas x leh bwk msuk sem baru"..last2 skali smpai ari nie x dpt elaun..pdn muka kitorg..huk3..

iszieylyanziy said...

mcDonald,,I'm lovin it

barbaramori89 said...

hola..new blog kew?

sharimi shaari said...

iszieylyanziy- yeah..big mac..... kh3x
ieda- haha..padan muka.. skunk elaun dh masuk penuh... =) weee

sharimi shaari said...

barbaramori89- blog baru... haha...sila la jdi follower yer.. hik4x

barbaramori89 said...

haha..done!
pe habaq blog lame?

Suraya said...

mcd tu nampak sedap..tp lagi sedap kalau org belanja..huhuhu

sharimi shaari said...

barbara- blog lama tu wordpress.....
wordpress x best pon...hihihihihi

sue- mcD mmg best...my favaurite... big mac paling best =)